OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 24 maj 2011

Shopping igen

 Min kära syster och jag var till västerås och sprang runt på IKEA, 2 våningar.


 Det enda jag köpte var en liten rund rosa vas för 19 kronor, otroligt att man inte handlade ihjäl sej.


 Vi blev hungriga efter någon timma så det blev cheesecake till lunch (nyttigt och slimmande).


 Sen vidare till Rusta. Där handlade jag mattor.


 2 st blev det.


Riktigt fluffiga o goa. Så nu kan man sväva runt på rosa fluff :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!