OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 18 april 2011

Tillbaka till vardagen

 Semestern är över och jag är hemma igen (tråkigt, fast ändå inte, har saknat barnen). Var till Maxi och storhandlade, lika bra att bunkra upp inför påsklovet när ungdomarna är hemma. Där hittade jag dessa roliga figurer :)


Fick även en bröllopsinbjudan i brevlådan. Matilda och Patrik gifter sej i augusti. Bäst att börja planera outfit redan nu :)

2 kommentarer:

  1. Haha jag tänkte samma, börjar man fundera outfit redan nu kanske man får till en riktigt bra sådan ;)

    SvaraRadera
  2. Jadå det var folk, men det var bara vi som var danssugna, alla andra satt i andra rummet ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!