OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 26 april 2011

Pysselfritt idag

Vardag igen och då hinns det inte alltid med att pyssla. Fick mina vita överdrag till stolsdynorna på posten idag.


 Rosa handduk med prickar handlade jag på Maxi.


Jag ska på barnkalas på söndag så jag tog en sväng till leksaksaffären och köpte "stora kulor" för det stog på önskelistan, hoppas det var glaskulor han menade.


Hittade även denna gulliga typ på leksaksaffären. Eftersom jag inte kan förankra något smycke på min mobil så får den här filuren hänga på mobilfodralet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!