OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 11 april 2011

Nu blir det semester

 I morgon åker jag till älskling på minisemester och kommer inte hem förrän på söndag. Ska bli så skööönt. Fick förresten 2 brickor på posten idag som tack för att jag prenumenerar på Hem&Antik (attans dyr men inspirationsfull). Jättesöta. Tar med dom till älskling tror jag.


Sofia var på blixtvisit och lämnade inbjudningskort till Elviras dop. Fick mej att tänka på att det är dags att leta fram dopklänningen och kanske pimpa upp den. Lägger upp bilder på den vid senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!