OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 1 april 2011

Mobilfickor

 Var på gymet häromdan och tog upp min mobil som jag förvarar i en mobilficka, en kvinna fick syn på denna och undrade vad det var för något. Jag talade om vad det var och då ville hon oxå gärna ha en,


 hon trodde även att hennes väninnor skulle vilja ha. Så jag åkte hem och började virka.


 Nästa gång på gymmet så fick hon sina mobilfickor som jag virkat. Då var det fler som fick syn på dom och fler ville ha.


 Så nu sitter man här och virkar och killar näsan (garnet killar väldigt ibland).


 Och syr på pärlor o band mm.


 Visst är det kul när folk gillar det man gör.


 Ni är välkomna att höra av er om ni är sugna på en "mobilficka"


 Så här kan det se ut när man håller på.


 Nog om virkning nu. Köpte rosor idag som jag självklart klippte sönder direkt för att torka knopparna.


Lite påskägg köpte jag oxå, dom var så blanka o fina. TREVLIG HELG mina vänner, jag tänker virka som en tok.

1 kommentar:

  1. Gud vad fina! Den första, mörklila var riktigt snygg :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!