OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 28 mars 2011

Har vart på IKEA

 Syrran och jag åkte till västerås idag och shoppa loss i fyndhörnan på ikea.


 Fick med mej förvaringsboxar hem så nu ska det banne mej bli ordning i pysselhörnan (hm...hoppas jag)



 Svärmor har önskat sej en tavla så jag knåpade ihop en idag. Vita ramen köpte jag på ikea.


 Jag får tacka kära syster för sponsringen av de virkade blommorna.


 Pysslade även ihop en liten tavla till mej själv oxå.


Ha en trevlig kväll, vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!