OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 31 januari 2011

Helgens bilder

 Satte lite blommor i ram, blev en trevlig tavla.

 Hittade lite roliga knappar som man kan pyssla med.

 Lite dofter så jag kan sy doftpåsar o dofthjärtan o annat kul.

 125 meter spets för 125 kronor, billigt tycker jag.

 Nipperaskar är aldrig fel att ställa fram.

 Plockade fram silvret jag fått av mamma och lekte lite.

Änglaskåpet fick en uppfräschning med lite blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!